Szabó Tamás

KÜLDETÉSEM

Közel 17 év szakmai tapasztalatával rendelkezem, munkásságom során megtapasztaltam a nagyvállalatok és KKV-k sajátosságait, igényeit, melyeket munkám során sikerrel ültettem át a gyakorlatba és mind Nekem mind a munkatársaimnak sikeresen javítottam hatékonyságát.

A Virtuális Asszisztensi munkavállalásommal szeretnék segítsget nyújtani elsősorban azoknak a vállalkozásoknak, ahol még nem szükséges egy teljes állású pénzügyi munkatárs alkalmazása a könyvelő mellett, de a pénzügyek kezelése és az adatok kontrollálhatósága miatt a tulajdonos vagy cégvezető már nem tudja egykézben tartani az összes információt.

Az adminisztráció, a bérszámfejtések és pénzügyek dokumentálása, mint például a számlák kiállítása vagy a kiállított számlák kifizetésre kerültek-e, esetleg nem kapta meg a partner számlát, netán hibásan került kiállításra vagy bármi más rengeteg értékes időt tud elvenni a cégvezetéstől. Ezeknek a hibáknak és munkafolyamatoknak átvételével tudom segíteni a munkát és csökkenteni az adminisztrációra fordított vezetői időt.

Pályafutásom alatt külsős bérszámfejtőkkel, könyvelőkkel és könyvvizsgálókkal egyaránt dolgoztam. Tartottam a kapcsolatot a cégek partnereivel és folyamatosan egyeztettem kint lévőségeinket vagy éppen tartozásaink helyzetét.

Banki kapcsolattartás és hitelügyintézés dokumentálásában több éves jártasságom van, ha nehézséget okoz a KAVOSZ Széchényi Hitelek dokumentálása vagy a banki havi/negyedéves/éves státusz jelentések kitöltése, akkor ezekben segítségedre tudok lenni.